In Gesloten meest recente reclamecampagne staat hoogwaardige denim centraal. Voor zijn denimcollectie voor najaar 2022 roept het kledinglabel model Justin Eric Martin op als zijn ster. Denim jeans in een reeks van wast en past, van slank en regular tot relaxed, komen in de spotlights. Daarnaast zorgt Closed voor milieuvriendelijk denim met haar “A Better Blue” collectie. Deze denim heeft duurzame materialen, milde verfprocedures en low-impact wastechnieken.
Denimcampagne voor herfst/winter 2022 gesloten
De herfst 2022 Closed denim advertentie toont fotografie door Alex Nataf met model Justin Eric Martin. In de advertentie koppelt Justin aan Luna Bijl voor zijn en haar denimlooks. Studiofoto’s van de modellen benadrukken de tijdloze kwaliteit en het ongecompliceerde karakter van denim.
Justin Eric Martin keert terug naar de basis voor zijn rol als het gezicht van de denim-advertentie voor Gesloten mannen in de herfst van 2022. Na te zijn verschenen in een redactionele voor L’Officiel Hommes Italia en met de hoofdrol in de Bad Boy-geurcampagne voor Carolina Herrera, staat het fotomodel weer in de schijnwerpers. Deze keer is Justin een inspiratiebron voor Closed denim garderobe essentials, waaronder jeansjacks, denim overhemden en jeans made in Italy, onder andere.